سبد خرید
برای دسترسی به این بخش باید وارد حساب کاربری خود شوید.
مدیر کسب وبلاگ نکاتی برای استخدام انباردار

نکاتی برای استخدام انباردار

مدیر کسب
0
  • 16

نکاتی برای استخدام انباردار

انبار بخش بسیار مهمی از یک مجموعه تجاری را تشکیل می‌دهد ، چرا که قسمت عمده ای از سرمایه شرکت یا مالک مجموعه در آن نگهداری می‌شود و هرگونه خدشه به موجودی آن موجب وارد شدن خسارت می‌گردد.

بنابراین در استخدام انباردار از ابتدا می‌بایست دقت لازم صورت گیرد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود ، در همین راستا نکاتی را برای استخدام انباردار ذکر می‌کنیم که جهت انتخاب فرد مناسب راهنما و راهگشا باشد :

( لازم به ذکر است در این سایت عموما" به جنبه کاربردی و عملی امور مربوط به اداره کسب و کارها پرداخته شده و چنین مطالبی بر اساس بازار و تجربه و بصورت بومی اختصاصا" توسط مجموعه مدیر کسب تهیه و منتشر می‌شود )

 

1 ـ انباردار می‌بایست مرد ، دارای حداقل 25 سال سن و دارای سلامت کامل جسمانی و عقلانی و بلوغ فکری و اجتماعی لازم و فردی متعهد و منضبط باشد.

 

2 ـ انباردار نباید دارای اعتیاد به مواد مخدر ، سابقه مصرف مشروبات الکلی و داروهای روان گردان باشد ؛ توصیه می‌شود از استخدام افراد سیگاری نیز خودداری شود چرا که اگر متعهد به عدم مصرف سیگار در انبار نیز گردد در اوقات متعدد برای مصرف سیگار در محل انبار حضور نخواهد داشت و علاوه بر اختلال در امور ممکن است مدتی انبار بدون نظارت رها شود.

* برای این مورد بهتر است شرط ارائه گواهی عدم اعتیاد در شرایط استخدام تعریف شود.

 

3 ـ انباردار نباید دارای سوء پیشینه کیفری باشد ، البته موارد استثناء بر اساس شناخت کامل از متقاضی استخدام وجود دارد ؛ ولی عموما بهتر است از استخدام دارای سوء پیشینه خودداری شود.

* در این خصوص توصیه می‌شود ارائه گواهی عدم سوء پیشینه یکی از شروط استخدام ذکر گردد.

 

4 ـ انباردار می‌بایست خدمت سربازی را انجام داده باشد ، اکیدا توصیه می‌شود به جای افراد دارای انواع معافیت ، فردی را استخدام کنید که خدمت نظام وظیفه را به پایان رسانده باشد.

* افرادی که در واحدهای مختلف ارتش خدمت کرده باشند اولویت بالاتری دارند.

 

5 ـ انباردار را از بین افراد متاهل و ترجیحا" دارای فرزند انتخاب کنید.

 

6 ـ انباردار می‌بایست دارای تحصیلات حداقل دیپلم باشد ، ضمنا توصیه می‌شود برای این شغل از استخدام افراد دارای مدارک بسیار بالاتر مانند کارشناسی ارشد احتراز کنید.

( بهتر است همواره در استخدام افراد بین شغل و میزان تحصیلات تناسب رعایت شود ، چرا که فرد دارای سواد پایینتر توان علمی و انعطاف لازم برای آن شغل را ندارد و فرد دارای سواد بسیار بالاتر نیز در آن شغل ماندگار نخواهد بود )

 

7 ـ نهایتا اگر متقاضی شرایط لازم برای احراز شغل انبارداری را داشت حتما" تحقیقات محلی انجام دهید تا مطمئن شوید که فرد قابل اعتماد و امینی را برای سپردن انبار استخدام می‌کنید ، به طور مثال از سوابق استخدامی و دلایل ترک کار در مشاغل سابق ، نداشتن بدهکاری و چک برگشتی! و حسن شهرت در محل سکونت وی اطلاعاتی کسب کنید.

 

موارد فوق تعدادی از مهمترین نکات کاربردی در استخدام انباردار بود که ذکر شد و البته بر حسب نوع انبار ، کالا ، روال کار ، مکان انبار و ... ممکن است موارد دیگری نیز نیاز به بررسی باشد و موارد فوق بصورت عمومی درج شده است.

برای مواردی از جمله فرم پرسشنامه استخدامی ، قرارداد استخدام انباردار ، نمونه شرح وظایف انباردار ، معرفی نامه جهت اخذ عدم سوء پیشینه و ... نیز می‌توانید از فرمهای موجود در سایت استفاده فرمائید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

پشتیبانی
راهنمای آنلاین

سوالات پر تکرار کاربران را اینجا پاسخ داده‌ایم:

فایلی خریداری کردم ولی قابل دانلود نیست

فایل خریداری شده خود را همواره می‌توانید در صفحه محصولات خریداری شده مشاهده و دانلود کنید.

اگر وجه از حساب شما کسر شده ولی فایل در این لیست اضافه نشده، خرید شما ناموفق بوده، لطفا از طریق صفحه تماس با ما پیگیری فرمائید.

فایلی که دانلود کرده ام مشکل دارد و باز نمی‌شود

فایل دانلودی از نوع فشرده (zip) است. ابتدا باید سند ورد آفیس را از فایل دریافتی استخراج و استفاده کنید. برای اینکار در ویندوز کافیست روی آن دابل کلیک و فایل ورد را گرفته و روی دسکتاپ بکشید و رها کنید. یا اگر نرم افزار winrar روی سیستم شما نصب است با استفاده از آن فایل را استخراج کنید.

فایل مشابه تصویر نمونه نیست و بهم ریخته است

۱. فرمها حتما باید با وردآفیس ویندوز (کامپیوتر و لپتاپ) باز شود و موبایل مناسب این کار نیست.
۲. فونتهای فارسی استاندارد را از اینجا دریافت و در ویندوز خود نصب کنید.

سوال یا مشکل من در لیست بالا نیست

اگر سوال یا مشکل دیگری دارید لطفا از طریق راههای ارتباطی صفحه تماس با ما که لینک آن در منوی بالای سایت قرار داده شده اقدام فرمائید.